به نقل گلچین نیوز : به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در حاشیه پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق سامانه سامد ۱۱۱ که با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی وامور حقوقی استانداری انجام شد،افزود: باید از ظرفیت این سامانه برای ارتباط بین شهروندان و مسوولان و شنیدن مطالب، پیشنهادات، راهکارها و انتقادات […]

به نقل گلچین نیوز :

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در حاشیه پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق سامانه سامد ۱۱۱ که با حضور در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی وامور حقوقی استانداری انجام شد،افزود: باید از ظرفیت این سامانه برای ارتباط بین شهروندان و مسوولان و شنیدن مطالب، پیشنهادات، راهکارها و انتقادات مردم بیشتر و بهتر بهره گرفت.

این مسوول افزود: در شرایط کرونایی استفاده از سامانه ای همچون سامد که ارتباط بی واسطه بین مردم و مدیران را برقرار می کند باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه هیچ مدیری نباید خود را بی نیاز از ارتباط با مردم بداند، خاطرنشان کرد: گفت و گو و ارتباط چهره به چهره با شهروندان و دیدار و ملاقات حضوری و استفاده از ابزارهای نوین برای ارتباط گیری با مردم باید در دستور کار جدی مدیران دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نظام ما نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است، خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به مردم است و ما مسوولان و مدیرانی شانی جز خدمت به مردم نداریم.

درخواست اشتغال و تبدیل وضعیت شغلی، اخذ مجوز و تغییر کاربری واحدهای تولیدی و کشاورزی، تعیین تکلیف زمین های عظیمیه، بیشترین موضوع سوالات و درخواست های مردمی بود که در تماس شهروندان با استاندار قزوین طرح شد.


خبرگزاری گلچین نیوز